Back To Top

Brand Identity Design

Straal je visueel uit wat en wie je bent? Wij vatten de kern van je merk in een Brand Identity. Ofwel de visuele uitstraling van je bedrijf of product.

De huisstijl van een merk is de presentatie naar buiten toe. Hieronder vallen naam, logo, kleur, typografie, vormentaal (opmaak) en fotografiestijl. Al deze elementen worden consistent gebruikt in presentaties of op briefpapier, visitekaartjes, offertes, facturen, enveloppen, de website, e-mails, bedrijfskleding, etc. etc. En zorgen er voor dat je merk opgemerkt en onthouden wordt.

 Een logo moet natuurlijk opgemerkt worden en er voor zorgen dat het onder ook de meest lastige dagelijkse situaties duidelijk is wie de afzender is. Een logo is het meest herkenbare onderdeel van een bedrijfsidentiteit.

Bekijk onze Brand Identities

Grippr
Developing, selling and integrating software for printers.

BVA Auctions
Art & Antiques.

Lynqer
Printing made easy.

Hoe bouw je een Brand Identity?

1. briefing

We bespreken samen waar je merk precies voor staat, wie de doelgroep is en wat de wensen zijn qua uitvoeringen.

2. Concept en ontwerp

Vanuit de briefing bedenken we verschillende concepten/richtingen die hierop aansluiten. En we ontwerpen het logo en de allover look&feel van de gehele huisstijl.

3. Oplevering

Het gekozen ontwerp werken we uit ten behoeve van alle on- en offline materialen. Inclusief een huisstijlhandboek.

Voordelen van rdesign

We verzorgen jouw Brand Identity van A tot Z

We ontwikkelen onderscheidende en opvallende huistijlen

Al ruim 20 jaar ervaring

Wat kost een brand identity?

De prijs van een Brand Identity is afhankelijk van verschillende
factoren, zoals de omvang van de gewenste uitwerkingen en uitwerking van het brandbook (huisstijlhandboek). Aan de hand van een aantal basisgegevens kunnen we altijd een passende prijs aanbieden. Neem contact op voor meer informatie.

Online veilingsite BVA

Hiernaast zie je links het oude en rechts het nieuwe logo van BVA. Het BVA logo hebben we een restyle gegeven met als kernwaarden: verbeterde herkenbaarheid, gebruiksvriendelijker (on- en offline), eenvoud, frisser en toegankelijker.

Meer weten over brand identity en de mogelijkheden?

Wil je een prijsindicatie of even sparren over je Brand Identity?
Bel met Remco Hovemann 06 43 81 71 31 of stuur een e-mail.